2009-09-26 | 10:38:25

En härligt morgon !!

Jag har fått mig en härlig start på dagen. Det är en härlig höstdag ute, på Piteås torg hålls det en torgmarknad och jag gick dit för att köpa mig lite mjukbröd till frukosten. Snart ska jag sätta mig och njuta av lugnet.

Inte så stora planer för dagen, ska gå ner och sätta mig på ett café och läsa lite skolsaker. Kanske driva runt en stund. Ska även bada Diesel och göra honom snygg.

Som sagt en bra start på dagen, nu kan det ju bara gå åt ett håll......nedåt !!

Kjam !!



Ska även berätta vem som vann shampoo tävlingen, samt tröstpriset !!


Kommentarer
Lena skrev:

Tack snälla du, du är en klippa! Det uppskattas verkligen ska du veta.



Vad härligt det ser ut med frosten. Här är det långt från frost idag åtminstone. Stark sydvind och just nu ca 17 grader. Sista varma helgen, sägs det.



Det låter som sköna planer för dagen. Ha en jätteskön helg!



Kram

Lena

2009-09-26 | 12:17:54
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback