2009-09-24 | 19:04:41

En kväll för mig.

Det smakade helt underbart !! Vilken fullträff, nu längtar jag till kallare dagar (helt sjukt men sant.) då man får komma in från kylan och värma sig med en sådan kopp !!
Jag funderade länge hur jag skulle lägga upp kvällen. Jag och Charlotte pratade typ hela hemvägen om att må bra både i kropp och själ. Och jag kom på att ikväll är det inte stress och jäkt som gäller för fröken Pettersson !!

Jag ska precis hoppa i ett bad, där hade jag tänkt mysa en stund, lite skrubb kanske. Sedan blirdet att läsa lite skola till en massa tända ljus. Idol är ju en självklarhet !! Beroende på hur pigg jag är ska jag antingen läsa en bok eller lägga mig för att sova. självklart ska jag ha fri tillgång till datorn och alla era undebara bloggar. Jag ska få drömma mig bort på nätbutiker och jag ska spela Farmvill så mkt jag vill !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback