2009-09-16 | 09:31:10

Lamt liv eller ??!!

Ingenting på skolan idag, sweet !! Hade tänkt ta mig en ordentlig sovmorgon. Men jag ska ju ha prinsen idag, så jag vaknade och ville bara iväg !! Han har ju varit ute på äventyr med sin stackars matte, så vi får se hur mörbultad han är idag.

Sen såg jag att jag har nytt besöksrekord, välkomna kanske man ska säga. Men jag får alltid lite ångest pch panik av sånt. Nu måste man ju komma på superbra och roliga saker att skriva om så folk stannar. Jag fattar inte hur de stora bloggarna pallar, alltid ha något intressant att skriva om. Fast det kanske bara betyder att deras liv är intressant, medans mitt är ganska så lamt. =0).

Så ni ska jag ta mitt liv och äta lite frukost, sen blir att rida liten pålle.
Me like !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback