2009-09-15 | 15:56:10

Långa klänningar i GG.

Höst= Seriestart !!
Kan det bli bättre ??

I säsongen första avsnittet av Gossip Girl var det mkt långklänningar. Och jag gillar verkligen den stilen, tyvärr känner jag mig som en liten minimänniska i dem. Men på de som kan bära upp dem är det riktigt snyggt.
Jag blev lite extra förtjust i den klänningen Serena bär på hästpolon. Snyggt och enkelt. Inte så mkt smycken och dylikt, utan fokus är på klänningen och enkelheten.
Me like !!

Click to view full size image

Mera långa klänningar !!
Click to view full size image

Click to view full size image
Ett guldarmband och saken är biff !!

Nu balkongen och plugg......yey.....host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback