2009-09-10 | 09:48:23

Lite lagom ångest.

En ny dag, fylld med lite lagom ångest. Det är så att vi har endast en bibilioteksgenomgång på schemat idag. Känns lite onödigt att åka dit, men samtidigt sa läraren att de som inte är på den kommer att hamna långt efter.
Vi ska tydligen få lära oss att leta igen vetenskapliga artiklar.
Jag, eftersom jag är så pliktrogen känner att jag MÅSTE fara så jag inte missar något. Samtidigt så säger alla att den inte ger någonting alls.

What to do ??!!

Btw jag fick CSN pengarna igår, whoho I´m rich.....eller hur var det nu ??!!

Nu frukost, bloggläsning och lite funderande om ja ska åka upp till Luleå för typ två timmar eller inte.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback