2009-09-12 | 20:26:03

Maria i byn.

Kommer just hem från Rosvik och Maria i byn. ;0) Hon blir nämligen gammal i morgon och sånt måste ju firas !! Blev en mysig tillställning med T och en del tårar. Det var inte meningen att vi skulle sitta och böla, men sånt händer ibland. *kram*
Den lilla snorungen åker snart till London. Visst jag unnar henne verkligen att få komma bort och rå om sig själv. Men jag är SÅÅÅÅÅÅÅ sjukt avis !! Fast Maria kanske råkar bli sjuk, eller kidnappad.......konstigare saker har ju hänt. OCh självklart ställer man ju upp som vän och fyller platsen !! ;0).

Nu blir det mys framför TVn, gurka, chips och dipp och en smoothie med jordgubbar och vit choklad !!
Inte fy skam !!


Till dig Maria min kära vän !!
Tordes inte publicera den andra versionen !!

 

 


Kommentarer
Maria skrev:

Tack gumman! Men om jag blir gammal och du faktiskt är äldre än mig så vad är du då? ;) Sjuk blir jag inte, det kan du FETglömma!! För övrigt tycker jag faktiskt du är lite feg som inte visar originalet, jag vet att du har den sidan på favoriter!! :)

Tack än en gång för presenten, det var återigen alldeles för mycket. Kram!! / Li

2009-09-13 | 00:47:18
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com
Anonym skrev:

originalet?? på sången menar ni då "dead or alive" med deras låt -you spin me round- refrängen e då iaf snodd från denna 80-tals låt btw

2009-09-13 | 07:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback