2009-09-29 | 19:32:36

Pajmakerska !!

Ni står min middag i ugnen, blev lite sent men då kan jag ju äta till Idol.
Det blir en broccoli, fetaost, tomatpaj. *mums* Jag är en stor pajälskare men alltid tyckt att det verkar vara så tjorvigt att göra skalet, och vill inte köpa färdigt, det känns som att fuska. Men ser man på, det är ju inte alls så svårt. Nästa steg blir att försöka med en efterrättspaj.

Har hunnit vara ute med hundarna på en lång promenad. Över en timma vandrade vi runt i höstkylan. Riktigt härligt var det, självklart hade jag mina långkalsonger på mig, annars hade det ju inte funkat !!

Nä ska kolla min lilla guldklimp och sen får vi höras efter Idol kanske.
Självklart kommer en bild......eller om det går att äta kommer en bild !!

Kjam !!

Kommentarer
Jeanette skrev:

Gott!



Det är ingen fara! Den som väntar på något gott...

2009-09-29 | 20:35:34
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback