2009-09-03 | 14:03:54

To do list !!

Hemma för dagen. Skelett óch muskler har vi tafsat lite lätt på idag. Så nu blir det att lära sig nästan alla ben och muskler i kroppen.
Nu blev ni avis va ??!!

Det som är kvar av dagen hade jag tänkt dela upp, så jag hinner med allt och inte glömmer ngt.

* Dricka T och läsa vad alla har bloggat om under dagen.
* Gå ner och köpa små Post-Its, ni vet osm man kan markera sidor med.
* Gå till Coop, kopiera ett papper, posta ett brev och kolla hur jag ska jobba i helgen.
* Försöka läsa igenom det vi har läst idag, börja med "min" del.
* Gå till Korpen och prova på Coreboll. Låter skoj !!
* Hem, duscha, äta, läsa bloggar igen och mysa lite.

Första och sista punkten är såklart viktigast !!

=0).



Ser ni Diesels huvud ??!!

Kommentarer
Pigge skrev:

Ta lite tid till att vila en stund också! Kjam

2009-09-03 | 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback