2010-04-16 | 11:49:44

Cykel-kärlek.

Solsken och min älskade balkong. Här skulle jag kunna sitta hela dagen, eller iallafall tills solen försvinner. Sitter med en uppkavlad T-shirt och fryser inte det minsta !!

Dagen är ganska så oplanerad, ska ner och köpa en liten sak till min kusin som fyller år idag, grattis grattis. Sen vet jag inte mkt mera. Körde lite Yoga på morgonen, och sträckte såklart ljumsken som tjorvat nu i några veckor, mkt dumt.
En cykeltur med grabbarna funderar jag på, insåg igår att jag älskar att cykla. Speciellt när man tar fram cykeln efter en lång vinter. Precis som när man var liten och man äntligen fick börja cykla igen, vilken känsla det var.
Känslan av frihet, att kunna ta sig från punkt A till punkt B för egen maskin. Jag känner mig så fri från alla bekymmer, alla måsten och magkänslan är så skön.

I sommar ska jag cykla massor, överalllt dit jag ska, så det så !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback