2010-04-16 | 18:44:27

Fever.

Jag tror jag vet varför jag var så trött tidigare.
Efter att jag och killarna hade varit ute på en lite längre promenad kände jag mig frusen och inte alls nå fräsch. La mig att sova en stund i soffan och när jag vaknade var jag alldeles blöt.
Feber.
Jag är en riktigt lågtempare, i vanliga fall, runt 35,6-35,8 där brukar jag ligga. Nu har jag 38,2. Vilket gör att jag känner mig rätt så knäckt.
Mamma ringde just, hon ordinerade alvedon och vila, och ni vet väl att man alltid ska lyda sin mamma !!
 Så med tanke på att jag har jobb som väntar i morgon samt kusinens kalas så har jag nu bestämt mig för att bädda ner mig i soffan.
Tur att det är mkt på TV ikväll, How I met u´re mother, Big Bang, 2 1/2 men.

Ha en skön lördagskväll alla glada !!

Kommentarer
Karin skrev:

finns många träningsbloggar hos oss men som sagt inte bland just de 300 jag hade på min lista, var ju den jag kommenterade:)

2010-04-16 | 21:42:24
URL: http://karinolofsson.se
Emmeli och Mio skrev:

Tack Jenny, vad snäll du är!

Jag tänkte faktiskt på dig, det är väl ändå delar som detta du läser om?

Vilka långsamma kolhydrater är bäst?



Jag ska börja skriva, det var ett mycket bra tips! :) KRAM!

2010-04-17 | 06:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback