2010-04-17 | 06:29:40

Go morgon.

Go lördagsmorgon alla !!
Finns det någe bättre att stiga upp klockan sex, se att det kommer bli en solig och härlig dag, ta på sig arbetskläderna och bege sig till jobbet ??!!
Hm ligga kvar i sängen och sova några timmar till, kliva upp o äta en mysig frukost och ha hela dagen framför sig ??!!

Men jag är inte bitter, pengar tjänar jag idag och förhoppningsvis jobbar "de roliga" idag, så jag tror nog att det kommer bli en bra dag ändå.
Dock har jag fortfarande feber och nu börjar jag känna av halsen. Bara att bita ihop.

Ha en skön lördag alla !!

Kommentarer
Tone skrev:

Åh tack :) måste testa någon gång.



Hoppas du får en bra kväll :)

2010-04-17 | 10:12:41
URL: http://tone021.blogg.se/
Mrs Li skrev:

Äh, vilket fjoll, he dä nu iväg och tjena penninga så vi kan dra till Fjollträsk ;)



Skämt å sido, jag lider med dig! Hoppas du mår bättre snart vännen! Kram.

2010-04-17 | 14:37:36
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback