2010-04-11 | 08:17:12

God morgon säger solen.

Hallå i stugorna !!
Dåligt med bloggande igår, jag hade lite annat att göra.
Tack för en trevlig kväll !!

Egentligen borde jag sova nu, men jag hade glömt att dra för rullgardinen igår och vaknande av att hela sovrummet badade i sol. Underbart !! Klockan är knappt åtta och solen skiner i hela lägenheten, man kan ju inte bli annat än glad.
Redan bestämt att idag blir det frukost ute på balkongen, om det så är det sista jag göra !!
Sen tror jag det blir en tur ut till mor och far, hundarna skullbe behöva klippas igenom rejält, de ser rent ut sagt för*pip* ut. Har jag tur kanske pappa tänder grillen och vi kan äta nygrillade hammisar. Mmmmm.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och mysa en stund, magen är inte riktigt hungrig ännu så.
Ha en underbar söndag !!


Hela mitt kök och jag badar i sol just nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback