2010-04-28 | 09:20:29

Lagerhaus ??!!

Det ryktas om att Lagerhaus eller liknande kanske kommer till Piteå.
Best news in a very long time !!
Det saknar jag verkligen här i stan.

Idag ska jag och pappa åka och köpa nya utemöbler till den bakre balkongen, nu ska jag sitta där och äta middagar hela sommaren long. Sen ska jag möta upp Maria för en fika på stan.
Jag har sovit bättre än på länge, ett bra samtal med mamma igår löste upp lite knutar. Det är bara två dagar kvar till Valborgsmässoafton och sen är det helg.

Idag ser det ganska så ljust på Jennys avbytarbänk !!


Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Ohhh det gillar vi skarpt! Har inte ens tagit mig till Lagerhasu i Lule, så kanske om det kommer hit så får jag också slösa lite peningar där! :D Hur går det med T-andet då? Börjar sina i mitt thé förråd nu! ;)

2010-04-28 | 11:14:53
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback