2010-04-30 | 12:29:53

Lilla grisen.

Den minsta grisen är sjuk. Varit uppe lite i natt med honom och idag har det kommit både gult, brunt och lite grönt.
Och matte som är kräsen.
Tack och lov kunde moffa komma och torka upp det mesta av det chokladfärgade.
Inte sovit så bra i natt, han är väldigt duktig Diesel och man märker att han vill inte "göra inne" så han varnar innan. Men ibland så hinns det inte med. Man har ju legat på helspännd hela natten och idag går vi ut med jämna intervaller.
Stackaren får ingen grillad korv ikväll.

Ute snöar det massor med blötsnö, inte så kallt men lite otrevligt att grilla i detta väder. Dock är det ju några timmar tills dess, så vem vet kanske är väderfolket på min sida.

Riktigt mkt skit på TV, funderar på att napa lite. Men risken är att jag blir alldeles för seg. Borde röja i köket och baka rabarbersmuffins med vit choklad. Ett litet tack till pappa för att han kom förbi och räddade mig.

Hur ska jag någonsin kunna skaffa barn ??


Kommentarer
charlotta skrev:

åh, vilken snuck! jag har en nästan likadan hemma hos mina föräldrar :)



hoppas du får en fin valborg!

2010-04-30 | 17:41:26
URL: http://www.bagelsochblabar.se
Therese skrev:

Ett tips är att ha Canikur hemma när hunden blir dålig i magen. Kobra blir bra i princip på en gång. Hon har ju väldigt sällan problem med magen men har använt dessa piller två gånger på 6år =) Och har då vart väldigt glad över att de finns. Så det är ett tips att ha det hemma!



Ha en trevlig helg!

2010-04-30 | 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback