2010-04-20 | 16:04:07

Ljusparty.

Promenaden gjorde mig väl inte så mkt piggare, snarare tvärtom. Ska faktiskt lägga mig ner och ta en PN innan jag börjar med middagen.
Ikväll ska jag iväg på ljusparty typ som lilla julafton för en ljusgalning som mig !! Blir att hålla hårt i börsen. Haha.
Jag har faktiskt skrivit upp ljus på min önskelista inför min födelsedag. Att jag inte fyller år förrän i juni är en annan femma. Att jag redan skrivit lista är dels för att min mamma gillar att vara ute i god tid, samt att det är ju nu i varddagen som man kommer på saker som man behöver och vill ha. Veckorna före man fyller år står det mest still i huvudet tycker jag.

Nä nu ska jag vila lite så jag är redo att bränna pengar ikväll !!


Kommentarer
Ingrid skrev:

låter skojj :)

2010-04-20 | 19:18:03
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Helena S / Bara en kaka till skrev:

Haha, bränna pengar! :-) Jag skulle ha gått på ett ljusparty för ett tag sedan, men missade det tyvärr. Så jag brände väl mina chanser.

2010-04-21 | 22:12:34
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback