2010-04-03 | 08:54:45

Påsken, då får man vara barn på nytt !!

Jag och pojkarna har precis kommit in från morgonpromenaden, de har fått sin påskfrukost och ligger nu och mår gott runt mina fötter.
Själv har jag suttit en stund och lyssnat på radion och läst lite bloggar. Skönt att ta det lugnt och bara götta sig en stund.

Igår fick jag mitt första påskägg. Är det inte en av de bästa sakerna med påsken, alla har tillåtelse att vara barn igen. Jag har gjort påskägg åt mina föräldrar, och jag vet att de uppskattar det. Jag älskar att få småsaker, och påsken är ju fylld av detta !!





Paketet är fortfarande oöppnat- den som spar han har !!


Det som inte rymdes i ägget, hamnade i hönan.


Jag på morgonen !!

Nu ska jag krypa ned i soffan en stund, sovit lite halvkasst. Drömt att jag var assistent åt Anna Anka, jag rockade fett, men ändå !!
Hoppas ni får en bra början på denna påskafton !!

Kommentarer
e l i n [estr.blogg.se] skrev:

muums vad gott (:

2010-04-07 | 11:53:13
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback