2010-04-20 | 08:31:59

Skrämma chefen lite.

Vad gör jag uppe denna tiden ??
Ja det undrar jag med.
Min chef ringde halv åtta för att fråga om avskrivningarna som var gjorda i helgen, han lät smått förvirrad. Det visade sig att de hade hittat min lapp jag skrivit innan jag beställde för att se vad vi hade hemma redan. Där står det ganska så konstigt kan jag hålla med, eftersom jag använder mina egna förkortningar.
Jag lugnade dock ned chefen, men sen kunde jag inte somna om.

Till soffan, Nyhetsmorgon och lite frukost.
Ser ut att bli soligt idag, härligt !!
Storhandling står på schemat idag, sen får vi väl se.

God morgon !!


Det är tur jag har mina monster som håller mig sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback