2010-04-15 | 19:21:00

SPA-drömmar.

Jag är helt slut. Känns som jag sprungit ett maraton eller ngt, eller ok kanske inte. Men trött blev jag.
Efter middagen så blev det mera tvätt, och sen så påbörjade jag projektet att städa ur garderoberna från kläder jag inte längre använder.
Jag är ju tyvärr en samlare, har extremt svårt att kasta saker, även om det var fler år sedan jag använde dem.
Ikväll var jag fast beslutet att saker skulle bort. Det gick ändå hyfsat och jag har fyllt en flyttkartong med saker som ska väck !!

Nu funderar jag på en dusch och kanske en hårinpackning. Jag skulle verkligen vilja åka iväg en helg på SPA, aldrig varit på ett. Jag har dock en förställning att det ska vara helt underbart avslappnande och mysigt.

Har du varit på SPA någon gång ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback