2010-04-08 | 11:03:06

Tiden springer iväg.

Dammsugit-check.
Ätit frukost-check.
Druckit T-check.
Läst bloggar-check.
Ringt ett samtal- not check.

Torsdag redan, vart springer tiden iväg egentligen ??!! Åttonde april redan, nästa vecka fyller båda lilleman och kusin år.
Jag tänker intala mig att Diesel blir hm, ett kanske, möjligtvis att han får fylla ett och ett halvt. Nå mera går matte inte med på !!


Jag satt och funderade på en sak.
Jag läser ju en hel del bloggar, och självklart blir man ju inspirerad av dessa. Upplägg, tankar och dylikt. Men vart går gränser för att bli inspirerad till att man kopierar ??!! Och i så fall, tycker ni det är ok att man kopierar andra bloggares stil och ideér ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback