2010-04-06 | 16:14:47

Tulpaner ska det va !!

Skurat, dammsugit (dock inte för sista gången idag tyvärr.) och faktiskt plockat bort det mesta av påsken. Hönan full med godis, samt påskriset får vara kvar några dagar.

Jag älskar tulpaner. Jag förknippar dem starkt med våren och värmen.
När jag kom hem från Stockholm förra veckan stod en härlig bukett och väntade på mig i vardagsrummet. Tyvärr har de gjort sitt nu. Men om det blir att storhandla ikväll, så följer helt klart en bukett med !!
Det är så himla fint och gör så mkt med lite levande blommor tycker jag. Det lättar upp sinnet.




 


Kommentarer
Li skrev:

Jag älskar också tulpaner!



Kram

2010-04-07 | 16:50:46
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback