2010-04-19 | 10:43:22

Var är spontaniteten ??

Ni som läst min blogg förr vet att min morgonstund med frukost, tidning och en kopp T är den bästa stunden på dagen. Då njuter jag av livet.
Nu har jag hittat en lite ny tradition, Efter tio, frukost, tidning och en kopp T. Haha det gäller att variera sig.

Idag hade jag tänkt mig en cykeltur med grabbarna, solen skiner dcok vet jag inte tempen. Den har jag inte orkat kolla ännu. Sen kanske jag tar en sväng ner på stan för att kolla runt lite, kanske tar en fika och känner lugnet lite.
Feberna är borta, men halsen känner jag av. Så det blir att ta det lite piano. En dag där jag kanske gör lite det jag känner för, lite spontanitet är aldrig fel. Jag kan ibland sakna det i vardagslivet. Allt ska planeras in i det sista. Saker som en spontanfika på kvällen, en middag ute, gå och ta en vinglas, ja allt sånt sker efter noga planering.
Det kan jag känna är lite tråkigt.

Nåja idag skiner solen och jag ska skaffa mig fräknar på näsan !!





Nu ska jag bara orka flytta arslet från soffan också !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback