2010-04-07 | 12:19:03

Anna Anka säger ngt vettigt.

Denna morgonen började med mina nya favoritsysselsättning, att dammsuga. Efter morgonpromenade så är det som om en sandstorm dragit över lägenheten, och likadant är det så fort killarna har varit ut.
Så jag och min snabeldrake umgås en tre-fyra gånger per dag nu.Fun

Anna Anka var på TV och pratade med Malou idag. Hon sa faktiskt ngt vettigt.
Ibland sker saker för att du ska lära dig något av dem, för att du ska bli starkare.
Och det är ju sant, vi skulle aldrig växa som människor om vi aldrig mötte på motstånd eller om allt alltid gick våran väg.
Men visst kan man bli frustrerad och förbannad när saker inte går som man vill. Speciellt om man är som jag, t bortskämt ensambarn, haha.

Funderar om jag ska byta om och gå ner på stan en sväng.

Jag köpte förresten en radio till köket förra veckan. En grymt bra köpt. Musik är ju det bästa !!

Tivoli Audio Pal Snow White

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback