2010-08-11 | 18:29:41

Dags för middag.

Snart dags att gå ner och äta middag med mor, far och sambo.
Vädret blev bättre efter förra inlägget och de gånger solen har tittat fram bakom molnen, så har det varit riktigt härligt. Men inte vet jag om jag håller med om att vi har haft en kanon sommar vädermässigt i år.

Nu hoppas jag på en trevlig kväll med gott sällskap. Senare är det ju fotboll, självklart blir det att titta på den också. Vem vet vi kanske stannar kvar och tittar på den på Challenge, det är ju trots allt en sportbar.

Ha en riktigt skön onsdagskväll alla !!
Njut av sommaren medans den fortfarande är här.


Kommentarer
T skrev:

Då fick jag en anledning att besöka kyrkmarknaden då!! Och det är ju gratis att komma in där. Dubbelgilla, haha!

Hoppas din sommar har varit bra fröken Pettersson, börjar du också om till veckan?



pussokram

2010-08-12 | 16:06:18
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback