2010-08-31 | 13:39:27

Mindfulness och muskler minsann.

Tvätten är klar, jag har mindfulnessat. Gick mycket bättre än på introduktionen igår, då somnade jag !!
Fast jag pratade då inte i sömnen som vissa tydligen hade gjort, hehe.

Måste säga att jag fylldes med energi efter det att jag hade gjort kroppskänningen. En härlig känsla med tanke på hur seg och sur jag var i morse. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna lära mig att vara lite mera här och nu.
Ska ta tillfället i akt och springa ner på stan, förutom sambons hårprodukter ska jag köpa massageolja till massagen vi ska börja med på fredag, yeay !!
Ännu en sak att göra innan jag ska ta mig i kragen och läsa på om muskler, funktion och fäste. Vill inte.


Snart så kan jag dem alla !! Eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback