2010-08-31 | 10:49:54

Snålfia behöver en ny jacka.

Mina grannar har bankat i golvet hela morgonen. Själv har jag sovit alldeles för hårt för att kunna vakna utvilad.
Tur att sambon är på jobbet, för det är en grinig Jenny här hemma.
Kanske är det vetskapen om att jag måste plugga in muskler och fästen idag, när jag hellre hade velat sätta mig på ett café med en bra bok.
Nåja det går väl över, bara lie seg i starten får vi hoppas.
Sen måste jag träna lite Mindfulness och så håller jag på att tvätta. De två första maskinerna är redan igång.
Hade velat ha en dag med mamma också, bygga lite pussel och så. Men det går inte för hon jobbar hela dagen lång.

En sväng på stan ska jag hinna med, sambon behöver gojs till håret. Jag behöver egentligen en höst/vårjacka av det lite tjockare slaget. Gärna i kakigrön. Jag är dock för snål.



Bild från H&M. Denna tror jag dock inte är tillräckligt tjock.


Denna är från Gina Tricot. Men är tveksam på hur varm den är. Men ni förstår modellen jag är ute efter.

Ellos hade en del fina också, men jag vet inte hur man fixar bilder därifrån. Så här .
En helt annat modell, men som jag gärna skulle ha haft i min garderob hittar ni här.

Nä nu har jag inte tid att sitta och suckta efter snygga kläder. Tvätten väntar !!


Kommentarer
Helena Ljunggren skrev:

Riktigt snygg jacka, jag är på jakt efter nåt liknande :)

2010-09-01 | 20:16:11
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback