2010-08-11 | 13:52:23

Väckarklockan J.

Hallå där ute !!
Vaknade alldeles för tidigt, lade mig i soffan och vaknade strax före åtta. Fortfarande för tidigt. Jag vet inte vad som hänt med mig, de senaste veckorna har man kunnat ställa klockan efter mig, vaknat i princip samma tid varje dag. Oavsett om jag lagt mig elva eller tre.
Är det såhära det är att bli gammal ??

Trodde iallafall att jag skulle få en härlig dag i solen, kanske tom. kunna gå till parken och lägga oss en stund.
Pyttsan, den härliga solen gömmer sig bakom envisa moln och det blåser så man fryser arslet av sig.
Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Ikväll blir det iallafall middag på Challenge med mor och far, bäst att passa på innan sommaren helt försvunnit.

Men jag har ju lite tid att ta död på innan dess, kanske blir det en sväng på Nolia ??!! Alltid kan man ju glo på något, eller någon.


Moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback