2010-12-05 | 08:03:39

Andra advent.

Andra advent och andra ljuset jag har tänt.
Helt ok mysig morgon. Jag och Diesel, tända ljus, en kopp T och frukost.
Försökte ta det lugnt, men nu inser jag att jag tagit det nästan FÖR lugnt.

Julfesten igår var helt ok. Mest tackvare de sällskap vi fick, samt att vi i lotteriet fick med oss en cykel hem.
Idag är det jobb på schemat, sedan blir det nog Munkis en sväng- prata lite London och så. Sedan hem för att klä julgranen.

Måste stressa på mig själv lite nu !!




Trevlig andra advent !!

Kommentarer
T skrev:

Mysig advent till dig! När åker ni till London? Nästa vecka eller?



Puss och kram

2010-12-05 | 10:55:10
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback