2010-12-14 | 14:21:33

En näsa fattigare.

Hemma igen, två händer och en näsa fattigare. Helt ok, man får räkna med lite svinn när man bor här uppe.

Det var faktiskt riktigt kallt ute, trots alla kläder jag hade så frös jag.
Hundarna brydde sig som vanligt inte ett smack. De var förresten båda två påväg att bada idag, det fanns ett litet hål i isen nära stranden och de satte båda kurs mot den. Tur var väl att matte var med denna gången !!
Annars så skötte de sig bra, mitt sug att "träna hund" börjar komma tillbaka. Hade tänkt köra lite med dummy, men kylan avskräcker. Körde dock fotgående och lite så. Båda var på tårna och duktiga. För inte kan de väl bero på ostbågarna som matte hade i fickan ??!!

Sitter med en kopp kanel/grädd-T, har beställt lite julklappar. Praktiskt, man slipper träffa andra.
Ska försöka göra bort lite av skolan, kanske börjar själen och stressen må bättre då.



Diesel.



Eskil badar.

Kommentarer
Anonym skrev:

haha fan vad synd!! får nog köpa någon klocka eller något hahah ¨något som är tråkigaren mig (a)

2010-12-14 | 17:53:19
URL: http://selmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback