2010-12-04 | 09:08:48

Grattis Eskil.

I natt har jag drömt en massa sjuka drömmar. För er som inte vet, så jobbar jag på Coop Forum här i stan. Just nu så pluggar jag ju, men jag har kvar min tjänst och jobbar "mina" helger.
Det finns även ett ICA Kvantum här, och i natt drömde jag att jag blev anklagad för att ha varit in i deras kyl och frys och hämtat varor.
Usch, jag kände paniken !!
Tur att man kunde vakna och att allt bara var en dröm.

Ute så har det snöat lite, så fint när det ligger nysnö på träd, hustak och gator.
Jag ska ju snart iväg och jobba så jag hinner inte riktigt med att sitta och mysa med tända ljus, nyhetsmorgon och frukost. Det får helt enkelt bli en annan helg.
Dock tycker jag att tiden springer iväg lite väl fort, jag har inte alls hunnit med det jag har tänkt. Nästa helg så kommer vi ju hem lördagkväll från London. Måndag är det lucia, och jag har obakat till denna. Den 19 fyller R år, och till detta är det oxå obakat, han kan lixom inte bestämma sig för vilket fika han vill ha.
Sen är det ju julveckan och jag jobbar en massa.
Shit alltså !!

Nåja en dag i taget, leva i nuet, vara mindfulnessad typ. Det brukar ordna sig.

Idag fyller iallafall bästa Eskil år !!
Hipp, hipp, hurra !!
Denna söta, lite smått galna hund som vi alla tycker så mkt om. Aldrig hade jag väl tänkt mig att han skulle bli en del av mitt liv. Och nu kan jag inte tänka mig livet utan honom.





Btw, enligt mig är det helt rätt personer i finalen för Idol.

Ha en bra lördag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback