2010-12-13 | 21:21:45

Julklappstips.

Mamma och pappa brukar alltid få varsin prenumeration av mig i julklapp. Tråkigt ??!! Nä det året pappa inte fick någon vart han nog lite besviken.
Jag tycker att det är en rolig sak att ge bort faktiskt, för oftast så unnar man sig det inte själv. Och det är ju en present som faktiskt fortsätter efter julafton.
Jag önskar mig själv det i julklapp !!

Sidan som jag ALLTID beställer ifrån är Tidningsbutiken, de har bäst sortiment och riktigt bra priser. Sen kan man ju även köpa presentkort om man är osäker på vad personen helst av allt vill ha.
Klockrent !!

De kan även fixa så att tidningen börjar komma efter jul om du tänkt att ge bort den i julklapp. Även det tycker jag är bra, för då kan man köpa klappen i tid men man förstör inte överraskningen !!

Så mitt tips till dig som kanske inte riktigt vet vad du ska köpa till någon detta år. En prenumeration är aldrig fel.
Och enligt mig är Tidningsbutiken bästa stället att beställa från (jag har prövat några olika genom åren). Sidan är lätt att hitta på och som sagt de har det mesta.


Kommentarer
Johanna skrev:

faktiskt väldigt smart :-)

2010-12-14 | 09:51:12
URL: http://jlunde.blogg.se/
Anonym skrev:

haha har funderat på tv spel men kom på att jag inte skulle få ut hononm om ja hade köpt fifa 11 eller något liknande HAHA

2010-12-14 | 11:48:00
URL: http://selmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback