2010-12-16 | 13:38:21

Snöstorm = innedag.

Tanken var att vi skulle bege oss ut på stan för att snoka reda på lite julklappar. Sambon jobbar kväll, så det ahde passat bra. Men jag vägrade helt enkelt gå ut i detta väder, helt sjukt vad det blåser.
Så jag tände en massa ljus, slog mig ner i soffan med en kopp Chai och läste världsbladet.




    




Sen fick jag ett litet städ-il, och har skurat dörrkarmar, köksluckor och kyl och frys. Lite terapi över det hela, man ser skiten försvinna !!

Nu håller jag på att lära hundarna att plocka upp sina leksaker och lägga dem i leksakslådan.
Går faktiskt över förväntan !!


Kommentarer
Maria skrev:

Din chai ser helt underbar ut.. blev jättesugen

2010-12-16 | 14:47:53
Tess skrev:

Vad gott med chai! :) Kram

2010-12-16 | 19:49:23
URL: http://tesswaltenburgphotography.blogg.se/
Emelie skrev:

Har dock inte tagit mig hem än :( nytt försök imorrn!



Fasen vilken snygg kopp! Jag älskar starbucks!

2010-12-16 | 21:44:45
URL: http://metrobloggen.se/emelieulllberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback