2010-12-15 | 11:43:25

Testpilot av grädde.

Yes !!
Jag har blivit utvald att vara testpilot för Arlas nya gräddprodukter. De har ju lanserat en grädde med chokladsmak och en med jordgubbsmak.
Ska bli spännande att få testa dem.
Måste bara komma på något bra att göra med dem, chokladen är nog inga problem, eller kanske, det största problemet är väl att jag inte ska dricka upp den rakt upp och ner. ;0).
Jordgubbsgrädden får jag nog fundera lite mera på, visst vispa den och ha den till plättar eller våfflor. Det känns dock som om jag skulle vilja göra något lite roligare med den.

Som sagt, tills kupongerna landar i brevlådan ska jag grunna på lite ideér.

 

*mums.*

Passar ju bra nu när sambon fyller år i helgen.


Kommentarer
Tone skrev:

Åh vad spännande att testa :) kul att se hur de är..

Haha jaa, jag tror också att ddet är för ens egenskull man kan krypa ner i dreas säng haha :) Härligt är det iaf.

2010-12-15 | 13:56:05
URL: http://tone021.blogg.se/
Åskrås skrev:

Hello! Jag åt kladdkaka med jordgubbsgrädde i måndags, så god den var. Riktigt bra smak. Nu väntar jag med spänning att få smaka den med choklad.

Kram å hej från Norrfjärden

2010-12-15 | 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback