2010-12-15 | 19:50:45

Tvätta bort lite skit.

Sandra tvättade, så jag fick ett il jag med. Två maskiner igång nu, och jag har tänkt hinna med två till innan kvällen är slut. Det vore dock riktigt skönt att ha en tvättmaskin i lägenheten, kunna sätta igång en maskin då och då. Utan all planering.
Vet inte hur många gånger jag har bokat tid, för att sedan glömma bort det.

Varit med min kära mamma en stund idag, vi var på Barnens Hus- fy skrutt så roligt att vara liten i dag, finns ju ALLT !! och lite andra affärer. Svårt att tänka sig att vi var för en vecka sedan i London och gick.

Funderar på att klä granen, kanske slå in lite klappar. Men lite julmusik, Harrod´s julT och en massa ljus så kanske julkänslan infinner sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback