2010-12-13 | 15:43:43

Meducin mot en dålig dag.

Frisk luft, galna hundar och bra musik är något som hjälper mig när jag känner mig down.
Och jag vet att man får ha crapy days, men jag gillar det inte. Det tar så mycket energi.

Frisk luft var det då verkligen, kallt som bara den. Lurvet på jackan blev alldeles vitt och hundarna fick fint skägg.
Vi gick och gick, tumlade runt lite i snön. Diesel var som vanligt mer galen är vad som är normalt och vi hade en brottningsmatch som ingen utav oss gick vinnande ur. ;0) Eskil han var också galen idag, hoppade runt som en liten kanin, runt, runt, runt mig.

Musik på högsta volym har gjort att jag faktiskt dammsugit och plockat lite här hemma. Visst borde man lyssna på julmusik, speciellt som det är Lucia. Men denna dagen kräver låtar som får mig att hoppa och dansa här hemma, som får mig att känna något igen.
Några av låtarna på spellistan är.

* Jay Smith.
* Sonic Syndicate.
* Plan Three.- de kommer btw till Piteå i vår.
* Nickelback.
* The boys. (BSB, alltså.).
* Dead by April.- innan nya sångaren !!

Vad vore livet utan musik ??
Tråkigt, dötrist- för att citera Askungen.










Kommentarer
Elisabet skrev:

Åh vilka fina bilder, vad glad vovven ser ut, mina älskar också snö!

2010-12-13 | 19:46:09
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Molly skrev:

vilka fina bilder! ser så rogivande ut.

hade du det bra i london!?! :) fyndade du något!? :)

tack för din kommentar angående vad som får dig att läsa min blogg, det betydde mkt.

hoppas att du får en bra dag! kram på dig

2010-12-14 | 08:12:00
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback