2010-12-06 | 10:25:48

Stig Lindbergs nya muggar.

En ganska så grå och mulen dag. Dock är det endast två minus.

Har hunnit vara ut en sväng, hade egentligen tänkt att lägga mig en stund när jag kom hem, men så blev inte fallet. Pappa kom förbi med min vinterjacka (SOM jag har saknat den) och sen så började jag plocka och packa lite inför London, som vi åker till I MORGON !!

Vad jag gjorde ute får ni se nedan.
Förra året så släppte ju Coop tillsammans med Stig Lindberg en serie "Fallande Löv". Muggar, servetter, kökshanddukar.
Folk blev som tokiga och på Tradera kunde man köpa tex. servetterna för runt 200 kr.
Även i år så släpper man muggar i en begränsad upplaga, dock med ett annat utseende. Snyggare än ifjol enligt mig.

Mamma ville ha, och jag ville väl ha några själv.
Så jag har alltså varit en av det "galna" människorna i år och var på Coop när de öppnade för att få mig ett par muggar.




Dagens första T-kopp intages då från denna muggen. JulT blire !!


Just ja, hade ju ett ärende till på Coop. Jag gick ju lydigt tillbaka för att lämna telefonen, gick lixom till Coop bara för det. När jag kom hem igen, låg den fint kvar i min ficka !!
Men nu är den tillbaka där den hör hemma.

Nä nu ska jag röja vidare, letar nämligen min dosa till min internetbank. Vart den nu kan ha hamnat.
Tycker inte om när man tror att man har stenkoll på vart saker och ting är, och sen visar det sig att man har fel, så himlans fel.
*morr*.

Aja bara leta vidare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback