2010-12-17 | 11:48:18

What to bake ??

Även om jag helst av allt bara skulle vilja sitta i soffan och mysa hela dagen, så finns det vissa saker som jag måste göra.
Baka till kalaset på söndag tex. Och baka tycker jag ju faktiskt är riktigt roligt, gjorde "Elin kakor" igår. Men jag tycker det är svårt att välja vad jag ska baka, så mkt som jag vill prova. Tyvärr är min släkt lite tråkiga (sorry.) de vill ha mera traditionellt fika, och jag vill prova på nya saker. Muffins, cheesecake, ja det går inte hem. Vad jag fattat är det inte heller så många som gillar saffran, vilket jag ÄLSKAR. Så jag vet inte vad jag ska baka. Jag kommer bara på chokladsaker, och saffransbakverk. En sak är då säker, jag vägrar att baka kärleksmums- blä tråkigare kaka kan väl inte finnas ??!!

Så snälla all ni där ute, hjälp mig med lite tips på vad jag kan baka. Inte alltför svåra saker då jag inte är något geni i köket.

Funderar på att göra lite fugde och kola åsså, kanske vit ischoklad ??!!


Soffmys med kanelT.


Mmmmm saffran och vit choklad, mina två favoriter !!

Kommentarer
Anonym skrev:

Hoppas du får en fin helg sötnos =)

2010-12-17 | 12:44:27
URL: http://alinah.se
Alina skrev:

tack så mkt! allt bra med dig då? =)

2010-12-17 | 13:14:24
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback