2010-02-06 | 21:40:44

Dill och Gräslök.

Jag som inte hade tänkt se Melodifestivalen i år, jag tycker bara det har blivit pannkaka av hela grejen, hamnade ju såklart ändå framför TV och såklart festivalen.
Jag tänker inte säga vad jag tyckte om kvällens bidrag.


Hur som haver så hamnade en påse av OLW´s Dill och Gräslök på bordet. Och vips kastades jag tillbaka typ 20 år i tiden.
Jag och pappa i husvagnen, tittandes på Melodifestivalen och ätandes Dill och Gräslök.
Jag blev alldeles nostalgisk !!
Vi hade det så mysigt pappa och jag, liggandes på var sin sida om bordet. Lugnt och stilla. Inga måsten, bara närhet.
Sånna minnen som man kommer ihåg med ett leende och ett varmt hjärta. Stunder som format ens barndom.

Så jag har kommit fram till att Mello kan ändå vara en bra sak, ett tillfälle ett samlas runt ett bord och umgås och mysa en lördagskväll.
Gärna med en påse Dill och Gräslök på bordet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback