2010-02-07 | 20:58:01

En härlig dag i bilder.

Den senaste kvällarna så har jag varit redo för sängen redan vid åtta, nio på kvällen. Haha jag känner mig som ungefär 90 år.
Igår blev det dock att hyra en film, Sommaren med Göran, och ikväll har jag kollat runt på bloggar. Allt för att hålla mig vaken en stund till.

Dagen har som jag redan tjatat om, varit riktigt bra. Tyvärr har tempen börjat krypa ned mot en minus femton igen. Jag hoppas dock att det vänder under natten.
Det var skönt att prata bort lite tid med Maria idag. Jag fick även lite hjälp med att välja ut lite T-sorter. Det kommer jag lovar, finslipar bara på de sista detaljerna !!

Ska snart ringa och höra hur mor och far har haft den idag, och sen så ger jag upp. Då får det bli sängen. Skolan börjar ju tidigt i morgon iallafall så.

Här får ni dagen i bilder:













Vi hade sällskap av en tuffing.





Fint fikasällskap.


Roliga saker att avhandla minsann !!


Det var det. Nu ska jag krypa ned i soffan med lite myslektyr.



Kjam !!

Kommentarer
AnnaPanna skrev:

Åhh vad härligt det ser ut. Så skönt ändå med hundar som ser till att man verkligen kommer ut. Hoppas ni valde några goda tesorter. Ser fram emot att få bli en av dina första kunder! :D

Finns det nån sort som är ganska fruktig, men som går att ha mjölk i så är jag intresserad! Bara ingen citrus! ;) Hehe Lycka till!

2010-02-08 | 00:26:35
URL: http://levalivet-ipite.blogspot.com/
Ellie<3 skrev:

Fina bilder:)

2010-02-09 | 00:44:43
URL: http://fluffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback