2010-02-08 | 07:02:49

Festivalnatt.

Oj så trött jag är.
Har varit på olika festivaler hela natten, så det kanske inte är så konstigt, hehe.
Ser inte alls fram emot dagens lektioner. Har läraren som förmodligen tycker att vi är ganska så värdelösa, jag vet inte alls vad hon har tänkt gå igenom då jag inte hittar någon info alls på fronter, och vi ska ju ändå gå till halv tre.
Nåja det bruakr lösa sig.

Ikväll är det även första träffen med fotbollslaget jag ska spela med i sommar. Har egentligen igen som helst aning om vem jag ska spela med, så det kan blir intressant.

Nä smink och kläder är det dags för nu !!

Kommentarer
Mari skrev:

Hej. Kan du mejla mig : )



[email protected]

2010-02-08 | 10:07:59
URL: http://lillamari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback