2010-02-15 | 08:16:52

Helgen som gått.

Måndag igen, alltså visst går veckorna i ett rasande tempo.
Snart har vi härliga midsommar här !! Yeay !!

Min helg har varit riktigt bra. Jag har hunnit umgås, vara ute i solen, mysa, äta gott och bara känna lugnet. Hundarna har verkligen fått sitt i helgen, och sånt värmer ett mattehjärta. På lördagen fick de varsitt oxben att gnaga på, och jag vill lova att de båda jobbade hårt hela kvällen.





Såhära härligt var det att vara ute på isen igår. Blåste lite, lite men annars var vädret perfekt. Hoppas nu bara att det får fortsätta vara bara några få minusgrader och sol.
















Alla hjärtans firades med mina nära och kära. Eftersom februari är alla hjärtebarns månad, alltså alla hjärtopererades månad, så brukar jag få en hjärtebakelse av mor och far. Så även i år. Men jag misstänker att även om jag inte var hjärtopererad så skulle jag ha fått en bakelse ändå, jag har ju ändå de bästa föräldrarna i världen.



Men idag är det måndag, och dags för lite skola igen. Ikväll är det även fackklubbsmöte på jobbet. Måste dock ta ett allvarligt snack med Theres. Lägga mötet samma tid som Kalla gör OS-debut. Vad tänkte hon med ?? Haha.

Mitt nya halsband får självklart följa med idag.



Ha en härlig måndag !!

Kommentarer
Lina K skrev:

Härligt med en dag ute i solen och den bakelsen ser verkligen smarrig ut!! =) Jättevackert halsband också!

2010-02-16 | 08:34:09
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback