2010-02-25 | 16:40:19

H&M inspirerar till marint.

Har haft fullt upp sen jag klev upp klokcan sex i morse, elle rok fram till halv åtta låg jag ju mest i soffan.
Hur det gick i hockeyn ska vi inte prata om.

Det har varit bokrea, lite små saker att fixa, Therese fick plåga mig ( som hon njöt. ) fika på stan med Linnea som är hemma på besök, hundrasteri och mkt annat. Jag älskar när dagen går i ett rasande tempo, det värsta jag vet är att ha tråkigt. Även om det är nyttigt att lära sig det med.
Dock har det kommit in hur mkt fint som helst i butikerna, våriga härligt kläder.
Med andra ord, bara att hålla sig borta från stan.

Just ja, bokat klipp och färgningstid till nästa vecka.
Fy skrutt vad jag har varit effektiv !!


H&M inspirerar med deras nya kollektion The Blues.


Älskar det marina.





Invigde fiskfjälls-tröjan idag.


Sen en mysig fika med Therese och Linnea på Gallerian.

Har faktiskt unnat mig att se ett avsnitt Greek nyss också. Man måste ju vila lite. Nu ska jag pyssla vidare.
Ikväll är det OS, åsså ska jag faktiskt dejta lite oxå. =0).




Kommentarer
christin skrev:

Vilken superfin blogg, hit ska jag återvända fler gånger :) Tröjan är jättefin den du har på dig

2010-02-25 | 20:58:03
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Helena S / Bara en kaka till skrev:

Vilka fina grejer på H&M! Man borde hålla sig borta... men det är ju ganska lätt att råka surfa in på deras webshop... Vi verkar ha samma klädsmak! Jag älskar också marint, och jag har fiskfjällströjan jag med! Fast i aprikost med guldpaljetter, för de hade inte min storlek i grått. De där jeansshortsen var ju grymma! Var de också från H&M? Vill ha!!

2010-02-25 | 20:59:14
URL: http://www.baraenkakatill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback