2010-02-03 | 09:19:02

Kyligt, igen.

Suck, nu har tempen krypit nedåt igen. -18 grader.
Jag börjar känna mig ganska så less på snöstorm och allt för kallt väder.
Solen skiner, och egentligen är det en fin dag, men vetskapen om att man fryser ihjäl bara med går utanför dörren förstör lixom allt.
Jag vill ha sol, bara några minus, så man kan bege sig ut på isen och gå långa härliga promenader. Promenader som ger en energi och påminner en om att sommaren snart är här.

Nåja hundarna måste ut och matte har inget val. Bylsa på sig och ut och se glad ut !!

God morgon !!







Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

ja det har snöat och snöar som sjutton men bara nån minusgrad så här känns det nästan varmt..haha

2010-02-03 | 10:41:38
URL: http://pyttis.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer skrev:

haha ja men lite så är det..åt en halv semla igår..eller jag åt grädden och mandelmassan och lämnade stora delar av bullen..tveksamt om det blir nån mer semla i år.

2010-02-03 | 11:07:35
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback