2010-02-27 | 09:38:24

Morgon.

Lördagsmorgon minsann.
Jag sitter här med min T-kopp, fortfarande i morgonrock och läser alla mina favoritbloggar.
Någon ska på party ikväll, någon var på party igår, någon åker till varmare länder medans andra är less vintern.

Ska snart bege mig till jobbet. Känns lite segt faktiskt. Ont i halsen har jag fortfarande, inte alls läge för att bli sjuk.
Hade tänkt våldgästa kusin eller Maria ikväll för lite Schlager, men inte om jag inte är 100 %.
Känns inte bra att komma, tjena lixom jag känner mig lite sjuk, vill ni ha lite ??!!

Sen känner jag mig lite opepp över att OS snart är slut.
Jag har älskat varje sekund i soffan. Det har varit skönt att veta att varje kväll finns det något vettigt att se.
Det kommer bli tomt.

Nä nu börjar detta bli en klagoblogg, inte bra.
Positivt tänkande och lite mera T så är jag redo att drabba samman med mina kunder.

Ha en skön lördag alla där ute !!



Kommentarer
Lotti skrev:

Hehe, men tur då! Då har jag lyckats, magrutorna frodas ;) Hoppas det går bra på jobbet och att du inte ska bli sjuk!

2010-02-27 | 15:40:06
URL: http://charlotteceder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback