2010-02-18 | 09:06:34

Morgonlook.

Det gick ju bra för Sverige i hockeyn iallafall. Annars har det varit en del stolpe ut för våra svenskar borta i Canada. Magdalena Pajala tyckte då jag gjorde en helt godkänd insatts i sitt första mästerskap.

Idag ska jag träffa gruppen för att göra bort lite skolarbete. Sen har jag lite att göra på em oxå, men kvällen den är MIN.
Funderar på att hyra en riktigt tjejig film och kasta mig i soffan för att sedan zappa lite mellan film och OS. Jag känner mig faktiskt lite trött efter att ha varit uppe i natt och tittat på hockeyn. Får göra mitt bästa för att sminka över det, men annars får gruppen leva med det, haha.


Min morgonlook idag.

Egentligen borde jag ringa några samtal nu på morgonen. Ett som Maria länge tjatat om, och ett annat som känns ganska så viktigt.
Har jag modet idag ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback