2010-02-01 | 08:57:04

Oplanerat.

- 17 grader kallt ute. Huvva.
Hade det inte varit för att jag hade lovat min mormor att jag skulle skjutsa henne till vårdcentralen hade jag stuckit näsan under täcket och inte klivit upp ur min varma säng.

Veckan är ganska så oplanerad. Vi har inga lektioner i skolan, så egentligen borde man få ett och annat gjort här hemma.
Jag lovar att jag ska försöka. Ska iallafall kommma igång ordentligt med den mentala träningen, skriva en bokrecension och sen får vi se hur mkt mera jag orkar med.
Hade tänkt försöka hinna med några T-koppar på stan, en besök hos Maria, om de alla kryat på sig, samt städa upp här hemma rejält.
Många planer på hur läggan ska bli bättre, så egentligen vad väntar jag på ??

Nä en VARM kopp T och sedan åker jag för att hämta mormor.

Vi hörs under dagen, ha en bra början på den nya veckan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback