2010-02-06 | 08:51:18

Roadtrip.

Lördag minsann.
Idag ska vi åka med Tommy, Elin och Rasmus till Lule. Först ska vi springa lite i affärer och sen ska vi ut på Leos Lekland för att leka lite.
Ser fram emot dagen med skräckblandad förtjusning.

Sällskapet är ju riktigt bra.
Att leka i lekland är alltid kul.
Komma bort från stan, alltid kul.
Undvika att handla på Monki, Vila och deras H&M- ursch de kan bli jobbigt !!

Men jag ska nog klara det.
Jag är ju en stark, fri och stolt kvinna.


Åsså kan jag ju skippa helt att gå in på tex. Monki.


Nä här kan jag inte sitta i morgonrock längre. På med lite kläder och ett ansikte.
Ha en skön lördag alla !!










Sånt hära jag ska undvika på Monki idag. Speciellt den svarta, den ska jag gå lååååånga omvägar förbi !!

Kommentarer
Lina K skrev:

Jag skulle INTE klara av att skippa Monki! =) Verkligen tur att vi inte har det här i Helsingfors ... =P

2010-02-06 | 09:32:11
URL: http://eimk.blogg.se/
Francesca skrev:

haha, det kan bli tufft att skippa monki. hoppas att du klarar det, personligen har jag aldrig lyckats haha (:

2010-02-06 | 10:29:22
URL: http://francescae.blogg.se/
Julia skrev:

Låter som en härlig dag. :) Hur gick det med att skippa affärerna? H&M hade jag aldrig kunnat skippa, haha..

Jag har frågestund i min blogg, kika gärna in och ställ en fråga.

Kram

2010-02-06 | 14:29:01
URL: http://ijuliasfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback