2010-02-23 | 08:05:07

Sola i frid.

Jag blev ingen prickigkorv igår. Alla märken jag hade var jätte fina och helt ofarliga, sweet. Den enda han kunde tänka sig ta bort, och det endast för kosmetiskt syfte var den jag har på kinden. Men jag vet inte, den har lixom blivit en del av mig.
Skönt iallafall att veta att man kan vistas ute i solen i sommar utan att behöva oroa sig.

Idag är det skola, dock går vi bara en kort dag. Sen ska jag försöka ta mig i kragen och börja med hälsopsykologin, tråkigt men det är bara att bita ihop.

Ha en bra tisdag !!




Där på kinden ser ni födelsemärket han ville ta bort.

Kommentarer
kajsa skrev:

tack så mkt! han är så snäll lillkillen. men inte kan du väl ta bort födelsemärket. det är ju som DU på nått sätt!

2010-02-24 | 13:50:00
URL: http://gustafssonkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback