2010-02-05 | 09:52:56

Sova mera.

Jag hade en helt underbar dröm i natt. Länge sedan jag vaknade med ett leende på läpparna och värme i hjärtat.

Sen drömde jag även att jag hade missförståt Emelie och att det var inte alls fotboll jag skulle få börja spela igen, utan det var hockey. Jag som inte ens kan stanna på ett par skriller.
Har jag berättat att jag ska börja spela fotboll igen ??
Hm jag minns inte.
Ska jag iallafall, Korpen. Jag är så sjukligt glad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Saknat fotbollen i typ åtta år nu, och äntligen ska jag få springa som en idiot efter en boll igen !!

Igår var jag hos mor och far och fick mig middag. Samt med mig mat för ett helt kompani.
De åker till London idag, sitter på Arlanda just nu och väntar på att deras plan ska gå. Runt 11.10 tror jag det var.
Åsa och Erland (paret de ska resa med.) kom förbi och de gick igenom vad de hade tänkt göra.
Jag kände hur jag blev grönare och grönare av avundsjuka, hehe.

Nåja förhoppningsvis kommer min tid i London också, och förhoppningsvis blir det i år.

Kroppen är sjukt mör efter gårdagens Corepass. Så jag tror vi ska börja morgonen med en promenad jag och boysen. Få i gång gammelkroppen nalta.
I övrigt så är det inte så mkt på schemat idag. Bortbjuden på middag ikväll, vilket tyvärr betyder att jag missar Therese corepass. Sen är det ju Let´s Dance, ett måste !!


Ha en skön fredag !!





Maria och Niklas bröllop för snart tre år sedan. Kan ingen gifta sig i år ?? Jag vill gå på bröllop !!

Kommentarer
Fia skrev:

Du är så duktig! Både spinning och core igår, duktigt!

2010-02-05 | 18:46:16
URL: http://www.fiasfinafunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback