2010-02-07 | 10:35:38

Underbar söndagmorgon.

Idag bjuds vi på ett riktigt härligt väder.
Solen skiner, temperaturen är nere på ute vänliga grader och jag har just avslutat en söndagsfrukost vid ett soligt köksbord.
Helt underbart !!


Idag ska jag ut med hundarna på en lååååång härlig promenad. Njuta och suga in solens strålar.
Sen ska jag försöka hinna med och träna lite, och sen i em kommer Maria in till stan. Antingen ska vi ta en fika ihop eller så en promenad. Vi får se.

Jag börjar denna dagen med ett stort leende, och känner mig FULL av positiv energi och jag  hoppas att få fortsätta så hela dagen!!


Kommentarer
Lina K skrev:

Ååh vad det låter härligt alltihopa! Blir glad bara av att läsa - trots att vi ännu inte har någon sol här ... =)



SV: Haha, jag klandrar dej inte direkt! Skulle nog inte heller ha kunnat skippa Monki =P

2010-02-07 | 11:24:13
URL: http://eimk.blogg.se/
Laila skrev:

Haha :) Jag vet inte riktigt än, ska äta frukost iaf :p Själv då sötnos? =)

2010-02-07 | 11:28:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback