2010-02-19 | 13:37:08

Vissa dagar.

Ibland sammarbetar inte kroppen.
Ibland är inte huvudet med.
Ibland är inte kroppen med.
Ibland fungerar ingenting utav det.


Jag gick ner på stan för att lämna igen några saker på H&M. När jag kom dit hade jag ingenting med mig.
Jag har just tackat ja till att jobba påsken, fast jag egentligen hade velat vara med de mina.
Jag är omotiverad, ofokuserad, trött och hängig.
Jag vill ha värme istället för -16 och snö.

Däremot har jag bestämt mig för att försöka få ihop en resa till London i sommar. Så vill någon följa är det bara att börja spara.
Jag har bestämt mig för att ha fyra veckors semester i sommar.


Ibland så måste livet gå lite ned, för att det sedan ska kunna gå uppåt igen.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback